17 grudnia 2016

Zrób to sam

Jacek:
Grażynka wpadła na pomysł bym zrobił karmnik dla ptaków. Nie mam doświadczenia ani zdolności stolarskich, a ten karmnik miał być moim debiutem stolarskim :-)

Użyty materiał to złamana przez wiatr gałąź brzozy


Deseczka i pięć listewek (jedna przecięta na pół)


Narzędzia to piła młotek i nóż. Oczywiście jeszcze gwoździki :-)


Podstawa jest. Kąty wyszły jak wyszły, ale cięte były na oko


Konstrukcja dachu z listewek


Wspomagana gałązkami brzozy


Dotarłem do momentu


Gdzie zabrakło mi koncepcji jak to przykryć i połączyć


Krycie dachu


Efekt taki, że spadzisty dach prawie mi się wyprostował, przyczyną były proste gałązki i brak
wzmocnienia


A to jest efekt końcowy mojej pierwszej pracy pod tytułem "Zrób to sam".



Grażyna:
Huuuura! Doczekałam się! Nareszcie! :-D
Po 8 latach próśb... :-P


Jacek:
Mężczyzna jak mówi, że coś zrobi to zrobi. Nie trzeba mu co pół roku przypominać... :-P


Jacek i Grażyna

6 komentarzy: